tisdag 7 oktober 2014

Regn och rusk och skrivarväder!

Idag finns det just ingenting annat som säger att det ska prioriteras, förutom den minsta som är hemma förkyld. Men just nu vankas Lotta på bråkmakargatan och då finns tiden. En stund. Men jag undrar var jag glömde mitt huvud? Kanske kan känslan bero på att jag vaknade vid fyratiden inatt, efter tre timmars sömn och för mitt liv inte kunde somna om förrän någon halvtimme innan jag var tvungen att vakna.... Läser nu bara igenom sista gången innan testläsarna ska få sätta tänderna i mitt manus, och jag känner mig, av någon anledning lite mindre försiktig med det redan skrivna, än tidigare. Att byta ut en del ord mot andra gör mig plötsligt inte så mycket. Undrar varför och hoppas att det inte beror på tröttheten.

Idag en dag med ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gladast blir jag när någon skriver en rad!