lördag 31 januari 2015

Där man minst anar...

Jag brukar ha hyfsat bra koll på var jag gör av saker, men min förrförra dator har jag sökt i två dagar för att jag skulle gå igenom vart en del texter tog vägen, sådana som i tämligen avklippta versioner flyttats över från dator till dator... men den fanns ingenstans.

Så idag då jag skulle tvätta lite mer ovanliga saker så grävde jag djupt ner i den gamla tvättkorgen i tvättstugan, som jag visste innehöll ytterkläder och lite annat och så...vips! Där låg den. Min förrförra dator. Kan bara förklara det med att vi måste ha fått oväntat besök, eller något sådant...

Satte på den och läste igenom en del texter som jag inte ens minns att jag skrivit och gillar dem! Härlig känsla. Ändå känner jag mig fortfarande brydd av att jag inte hittar lusten att skriva just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gladast blir jag när någon skriver en rad!