måndag 19 januari 2015

Tillbaka från testläsare...

Jojomen...till största delen har jag fått tillbaka från mina testläsare, så nu ska jag sammanställa kapitel för kapitel deras synpunkter och sedan gå igenom allt från början till slut. Sedan.... Mja.... Men det tar nog lite tid att gå igenom mina hundra kapitel, så framåt våren så.

Lite löst har jag roat mig med att skriva lite på något nytt... men det får vi se om det kan bli något mer än bara kul.

För tillfället varvas tankarna med Alfons Åbergs filmljud från teven, barnen är hemma sjuka. Förkylda med magarna i olag. Så idag ingen riktig skrivardag.

Men ändå. 2015. Ett riktigt och viktigt skrivarår. Tror och hoppas jag.

Och ett år då jag ska få ordning på torpet.

Ett bra år. 2015.

2 kommentarer:

Gladast blir jag när någon skriver en rad!