söndag 16 februari 2014

Jag håller på att pyssla med ett kapitel som känns ganska tungt.

Jag upptäckte att jag varit väldigt sparsmakad med nya stycken och hoppas att tyngdkänslan beror på det. Ska bli intressant att läsa om kapitlet sedan. Om det inte är det som är felet blir nog kapitlet kraftigt omskrivet.

Annars idag... jag har monterat en massa trådbacksbyråar, fast med tätare galler, som IKEA kallar mesh. Trevligt eftersom jag ÄNTLIGEN kan ha en chans att få pli på vår tvättstuga. Hurra!

Jag har skjutsat barn åt höger och vänster, och i övrigt haft en fixar-dag.
Snipp snapp snut
Så var dagen slut.

Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Så är det ju ofta, att dagarna går fortare än fort eftersom det är så mycket man ska hinna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Särskilt när man har barn. Undrar om det någonsin blir lugnare igen...?

      Radera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!