tisdag 18 februari 2014

Något fel...

På blogger. Kommer inte fram till era bloggar. Får meddelandet att servern inte hittas. Grrrr!

Nu - redigering. Satt hela dagen med det igår, och tycker faktiskt (just nu) att jag kokat ihop en riktigt bra liten soppa. Det gäller ju att ta åt sig av självberömmet och riktigt njuta, för senare idag, imorgon, eller förmodligen senast i övermorgon kommer jag att tycka att storyn är kass, att jag skrivit som en kratta och att ingen någonsin kommer att vilja läsa.

Men just nu alltså: Jaaaa! Hurra! Jag är bra!

2 kommentarer:

  1. Hurra för den känslan! Man får bevara den och ta fram den när man behöver lite pepp. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är bra att kunna bevara. På bloggen bl.a.

      Radera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!