tisdag 4 februari 2014

Så läser jag ett par fantastiska kapitel...

markerar in att de är nästan klara, för att jag tänker att jag måste kolla in dem någon gång till bara... sedan kommer nästkommande åtta kapitel... som får mig att tänka först:
Hur tänkte jag här?

Lite längre in i texten:
Men oj. Det här kommer att ta tid... Är det verkligen jag som skrivit det här? Hur sjutton ska jag få ihop detta med den övriga texten?

Och innan jag helt ger upp:
Måste ha varit såååå trött när jag skrev det? Eller så är jag trött nu? Det kanske är briljant, bara det att jag inte till fullo förstår (läs: alls förstår) hur briljant det är?

Och när jag gett upp... Jag måste nog kolla in de där första fantastiska kapitlen i morgon också...

:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gladast blir jag när någon skriver en rad!