måndag 18 juni 2012

Nej, jag har inte i egentlig mening gått under

jorden...men med den envisa förkylningen kom också en ovanlig typ av slöhet. Detta i allra högsta grad när det gällde skrivande. Både blogg och annat. Men nu ska det väl bli lite mer ordningssamt. Kanske. Om det nu kan bli det just nu, i semestertider?

Blev så glad när jag kollade min mail för där stod det att jag vunnit Åsa Hellbergs bok som lottades ut. Så nu väntar jag med spänning på att den ska dyka upp i brevlådan. Springer nog lite oftare närmaste dagarna nu för att kolla efter den.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du vann - grattis! Själv köpte jag den direkt från författaren när hon var här i stan förra veckan. Jag har läst typ 20 sidor bara än så länge, men det är helt klart väldigt trevligt sällskap!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår precis, det är så mycket annat som händer just nu.

    Vad kul med en sådan fin vinst, hoppas att du gillar den. Jag tycker att det är en perfekt semesterläsarbok med en helt underbar feelgood berättelse. Fast jag har redan läst den förstås, och det redan innan semestern : )

    SvaraRadera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!