tisdag 3 juli 2012

Wow! Men jag har aldrig varit duktig på att dra ut på det goda...

Efter ett par veckors vistelse på landet fick jag så äntligen "Sonjas sista vilja" i händerna i söndags kväll. Och helt horribelt är den redan slut. Det får mig att undra om mina barn fick någon kontakt med mig igår och idag på morgonen...? Vad kan jag inte hummande ha lovat dem utan att ha en aning medan jag läste i denna helt underbara bok.

Här kommer ett par till superlativ om den: upplyftande, rolig, befriande!

Det enda som är tråkigt är att den tog slut alldeles för snabbt (för att jag sträckläste den)... så vad ska jag nu hitta på att göra i sommarvärmen som äntligen hittat dit där jag är?

Vet ett som är helt säkert. Kommer att hålla utkik efter Åsa Hellbergs alster i fortsättningen!

Nå, vart tog nu barnen vägen?

2 kommentarer:

Gladast blir jag när någon skriver en rad!