fredag 27 december 2013

De mest intensiva juldagarna är över...

Men jullovet har bara börjat! Men det där med att lära tjejerna slalom, hur bra funkar det, utan snö? Inte för att jag egentligen alls vill klaga, då det ofta brukar vara jag som får skotta här hemma... Nä, vintern är lång, det finns nog tillfällen framöver. Annars får vi åka till Sälen eller åtminstone Romme.
Skridskorink i ishall finns i alla fall i närområdet.

Vad jag gör annars? Utforskar Scrivener. Och för mig verkar det vara rena himmelriket, även om jag behöver pauser, som denna, för att orka sätta mig in i allt. Orkar nog inte så väldans mycket mer idag.

Nattinatt!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker scrivener är lite hämmande då jag allt som oftast kör fast på någon detalj eller för att jag inte hittar de mest basala funktioner som man tycker borde finnas lättillgängliga. Men det är säkert bra för den som är lite mer haj än jag, hihi.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm... Ännu så längeär jag rätt långt ifrån att vara haj på detta, men en del envishet har jag, och den kommer väl till pass.
      Jag tror att jag för tillfället går ett ut i tid med ett för mig mer otympligt word, där jag långsamt scrollar ihjäl mig, mot detta där jag letar mig fram till lösningar av olika slag. Någonstans, hoppas jag, fastnar en del av alla dessa lösningar och det går väl fortare och fortare... Tror jag. Så förhoppningsvis är inte all denna upplärningstid och överflyttning av mitt manus helt bortkastad. Det ser bra ut än så länge, och är mer lättöverskådligt.

      Radera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!