onsdag 8 januari 2014

julens chokladbitar måste väl ätas upp...? Visst?

Några av dem landade (ingen aning om hur...) på min bricka där kaffekoppen placerats...
Tar helhjärtat till mig alla faktan om att ALL choklad är nyttig choklad. Förresten avlägger jag aldrig några nyårslöften. Vill man något behöver man inte något löfte för att följa, och om man misslyckas med att hålla ett nyårslöfte så är det enda som händer att man känner just det... misslyckandet.

Bättre att inte avge något, eller möjligen, om man måste, bara säga att man ska arbeta på att bli bättre på något särskilt... då har man bättre chans att klara av det. För ett nyårslöfte inbegriper också ofta att det påverkar andra, men också att andra kan påverka ens förmåga att hålla löftet. Nå. Inget löfte. Choklad.
Och framför allt kaffe. Kaffe. Jag har inga problem med att dricka detta sent på kvällen. Kan sova ändå. Hinkade i mig baljor på nätterna då jag pluggade en gång i tiden, och det har väl påverkat kroppen till att inte bry sig så mycket om kaffet. Av och till var väl det pluggade materialet så tråkigt att jag nästan inte, trots kaffe i kroppen, hann till sängen innan ögonlocken föll ihop... Tur att det mesta ändå var kul.

Kollar in Sex and the city. Igen. Och ler ändå varje gång. Fortfarande, trots att jag sett de flesta avsnitten minst en gång. Mnst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gladast blir jag när någon skriver en rad!