tisdag 17 juni 2014

Sakta lämnar jag kapitel efter kapitel bakom mig i det att jag rättar till det absolut sista.

Med Scrivener har jag färgkoder till varje kapitel så att jag lätt kan se hur långt jag hunnit med just det kapitlet (massor av olika "etiketter") och till min stora glädje lämnar jag nu kapitel efter kapitel efter mig märkta i just den ljust gröna tonen som anger att de är helt färdiga. Whiii!
Men än har jag mycket kvar av samma sorts jobb, men nu är det äntligen kul igen, riktigt kul!!

Eftersom jag är en så högst sporadisk bloggare (som ni som läser mina nyckfulla texter nog märkt) så säger jag

Glad Midsommar!!!!

redan nu. :-D

1 kommentar:

  1. Jag blir så sugen på att testa Scrivener när jag läser om det - samtidigt vet jag av erfarenhet att jag har extremt dåligt tålamod när det kommer till nya program. :) Får se om jag känner att jag har "tid" att testa framöver!

    SvaraRadera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!