fredag 23 augusti 2013

Fredag med migrän

resulterade i halvmesyrer.
Till exempel tog jag min medicin för att få bort huvudvärken, men nu mår jag kraftigt illa i stället.
Ett annat exempel är att jag försökte städa ur film- och tv-hyllan. Där blev det fint, men på golvet vid trappan står filmerna staplade i högar. VHS-filmer som ska ut för att maskinen gått sönder. Några få ska magasineras (vet inte riktigt var bara) och resten slängas/ säljas/ skänkas till någon välgörenhetsorganisation. Alltså fint i hyllan men fult i resten av rummet. Förhoppningsvis mår jag bättre i morgon så att jag kan röja undan bekymret innan någon annan här hemma tycker något annat och filmerna börjar vandra in i hyllan igen...

Ska försöka mig på att utöka mina dryga 53000 ord i manuset ikväll, men just nu har jag sällskap av lurande migrän, stark blä-känsla, mina två små (just nu tysta) döttrar och Kalle Ankas bästa video-snuttar på tv:n på låg volym. Så just nu blir det inga bra ord, tänker jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gladast blir jag när någon skriver en rad!