tisdag 24 april 2012

Världens omodernaste...

det verkar vara jag, det. Skulle just köpa biljetter till dotterns show men det visar sig att man måste ha tillstånd för e-handel. Något jag uppenbarligen saknar. Delar konto med mannen (som också saknar detta tillstånd) och jag kan tydligen inte få tillståndet på det kontot då han står som huvudinnehavare (bah!). Så hur lösa detta? 5-åringen ska då inte gå upp på någon scen utan partisk publik! Ska nog ta och ringa ett par samtal i morgon. Verkar det som. Här ska skaffas e-handelstillstånd, och det fort!

Är just nu medveten om tiden som går. Varje tickande minut försvinner och min lilla Stora blir större och större. Och blir aldrig lika liten som hon var idag igen. Usch. Idag träffade hon sina blivande fröknar från skolan. Liten stor ska börja skolan till hösten. Ska ta tillvara på varenda dag jag har dem hemma från dagis. Nu närmast på valborg. Eld och korvgrillning, sköna maj välkommen....Ska ha en riktig myskväll med dem och mannen, har jag tänkt. Om jag nu överlever båtkursen.

1 kommentar:

  1. Ibland drabbar det en hur fort tiden går, när man ser hur barnen växer och blir större. Man vill njuta mer och vara med dem oftare.

    SvaraRadera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!