onsdag 13 augusti 2014

Idag har timmarna gått åt att trixa...

med nya lampor i trädgården. Det tog rätt lång tid att få dem att funka, men nu lyser de. Naturligtvis är jag osäker på om jag verkligen tycker att de ska vara där, eller om inte mörkret var bättre. Så är det nästan alltid med saker i trädgården. Det tar tid för mig att vänja mig, sedan brukar det gå bra. Eller så går tiden och sakerna blir en installation jag glömmer bort. Vi får se. Har inte gjort ett jota åt manuset. Städat istället. Undanflykter? Nja, kanske. Ytterligare en undanflykt är att jag inte vill jobba på manuset medan barnen är hemma och vakna. För då vet jag att jag kommer att bli avbruten. Sannolikt ganska snart... Och så vill jag ju inte byta bort tiden med dem mot pillijox med text.

Nu ska jag (ja, jag vet att timmen är väldigt sen) se om jag kan läsa några ord innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gladast blir jag när någon skriver en rad!