torsdag 22 mars 2012

Vilket intresse

kan någon finna i att kapa mitt facebookkonto för att skicka ett gratulationskort (gudarna vet vad det stod i det?) till min svärmor, men jag hade inte gjort det, inte heller min man eller mina små barn - så vem?

Mycket mystiskt. Min svärmor hade svårt att öppna kortet och skrev ett meddelande till mig där hon tackade för det, talade om att det inte hade gått att öppna men eftersom hon fyllde år dagen efter kanske hon kunde öppna det då? Jag trodde nästan inte mina ögon. Jag hade inte skickat något. Hade inte ens varit ute på nätet då. Så skumt...

Tur var det att hon inte kunde öppna det, tänk om det stod något konstigt...

2 kommentarer:

  1. Så knepigt. Och lite otrevligt. Internet är jättekul, men jösses vad många galningar det finns där ute.

    SvaraRadera
  2. Ja, undrar lite över hur ofta detta sker men inte uppdagas. I och med att de skickade ett födelsedagskort så är det ju inte något som direkt syns på min sida om jag inte går in och kollar vad jag själv åstadkommit, och det gör jag inte så ofta. Och undrar lite över om hackern möjligtvis laddad kortet med datavirus...

    SvaraRadera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!