söndag 6 april 2014

Dagarna fylls av ljus

och aktiviteter. Liten var nöjd med barnkalaset och idag har klappats grisar, dansats och lekt i lekpark. Bättre i ryggen blev jag ganska fort, så jag klarade mig med voltaren någon gång ibland, men eländet återkom idag, men på ny plats. Antar att inflammation kan göra så. Suck. Mer voltaren och nu ska jag vara duktig och äta det som man ska och inte bara när man måste. Fortsätter det så här blir det till läkare för det också. I övrigt är veckan utlagd som så att tid ska ägnas mitt manus, träffa en av mina vänner, läkarbesök, städa ur källaren, planera tomten och få upp lekstugan... Tja... det var väl det hela. Helst skulle jag vilja bli klar med manuset den här veckan men det lär det inte bli. Allt beror ju på den där tiden, och den har jag inte sett röken av på sistone. Var är den?

Jo, just det... är det någon av er som gått upp med ett manus till något förlag, hur var känslan att överlämna det personligen?

1 kommentar:

Gladast blir jag när någon skriver en rad!