tisdag 8 april 2014

Tur.

Vissa dagar har man turen med sig, vissa dagar inte. Jag hade turen med mig idag, en av de dagar då det verkligen är viktigt. Varför jag skriver om turen här är för att det handlar om bröstcancer. En av de sjukdomar man får eller inte, av ödets nyck, kan tyckas. Idag var en domens dag för mig, jättejobbig, så klart, men jag hade tur. Men stället, hur trevlig och professionell personal som helst och superfina lokaler till trots...man blir påmind om att av de som är där finns det de som inte har turen med sig... Därför vågade nästan ingen möta varandras blickar i väntrummet... För vad skulle man säga... Så har jag inte varit med om att det varit i något annat väntrum.
Är väldigt tacksam över mitt liv och alla som finns i det!

Nu är jag totalt slut så nu blir det kojen.

2 kommentarer:

Gladast blir jag när någon skriver en rad!