onsdag 23 april 2014

Hes. Fortfarande förkyld.

Man kunde tro att hesheten satt även i fingrarna eftersom så lite blir skrivet här, men jag är som halvdäckad hela tiden, känns det som. Ändå, när tiden att sova finns där efter barnens läggning så fastnar fingrarna mellan tangenterna (för det måste väl ändå vara där, eftersom så lite blir skrivet på bloggen) och timmarna går. Skyller helt och hållet på att huvudet är fullt av ludd som gör att jag glömmer tid och rum, (och dessutom ändå inte får något gjort) och inte helt enkelt släcker och blir piggare dagen efter... Ludd. ;-)

Blir nog mer skrivet på bloggen när jag blir piggare överlag.
I alla fall. Har ägnat mig åt lite annat roligt. Beställt kläder och ser fram emot att prova ut dem jag gillar och skicka tillbaka det som inte passar. Härligt med dagens samhälle där man faktiskt slipper provhytter (som jag blev påmind om häromdagen), utan istället kan prova hemma med de skor och smycken man vill ha till i en schysst belysning. Hurra! Därför har jag för en gångs skull beställt mycket och ska ha riktigt roligt och bara behålla det som är riktigt bra. Tjoho!!!

Annat kul... tja... det är vår.
Löven spricker ut och himlen är blå.

2 kommentarer:

  1. Du med, huh? Vi kan snart bilda en förkylningsklubb. :) Jag blir också helt däckad när jag är förkyld (Hello Mancold) och får lite gjort annat än det mest basala. Krya på dig!!!

    SvaraRadera

Gladast blir jag när någon skriver en rad!